İslamcı dallama Burç Acar



WowTurkey’in meşhur yavşağı İslamcı dallama Burç Acar yıllardan beri Amerika’da asker kaçağı olarak yaşamaktadır. Bu zamana kadar Amerika’da yaşadığını itiraf etmemiş olsa da, wow uzmanı Cem Akkılıç tarafından A.B.D’ye kaçtığı belgelenmiş, ama Burç Acar bu konuda tek bir açıklama yapamamıştır.

Soysuz Burç Acar'ın türbanlı bacısının resimlerini burada yayınladık.


Bu herifin misyonu Atatürk ve Türk Ordusunu karalamak ve sürekli olarak mevcut iktidarı yalamaktır. Bunun karşılığında Teksas Austin’de yaşamaktadır. Elbet Türkiye’ye döneceği ve ulusalcıların kucağına oturacağı günlerde gelecektir.

WowTurkey sitesinin zibidileri yıllar önce her ay gerçek hayatta toplantılar düzenler, çay-kahve sohbetleri yaparlardı. Akşam olunca toplantıda çektikleri fotoğrafları sitede yayınlarlar, birbirlerine yalakalık dolu mesajlar döşerlerdi...

Ancak ne hikmetse WowTurkey in sahibi Burç Acar site sahibi olarak o toplantılara katılmaz, ortalıkta bir türlü gözükmezdi. Sırra kadem basmıştı...

Cem Akkılıç Burç Acar'ın Amerika'ya tüydüğünü belgeleyince bazı üyeler sitede sorular sordular; ''Burç nerede olduğunu açıklasın, neden gelenekselleşen toplantılara katılmıyor?..'' dediler.

O gün bugündür şerait yalaması hainler gerçek hayatta toplantı düzenlemiyorlar...
Bugün sizlere Burç Acar isimli İslamcı eşoğlu eşeğin dengesizliklerini gösteren bir takım belgeler sunacağız.

İslamcı dallama Burç Acar devamlı iktidar kıçı yalar. Bazen merak ediyoruz bu yavşağın dilinde ne var… Bir türlü aşınmadı gitti çünkü.

Ekran görüntülerini büyültmek için üzerini tek tıklamınız yeterlidir.



Ekran görüntüsünde gördüğünüz gibi İslamcı dallama ''Burç Acar'' için dengesizliğin, yavşaklığın önemi yoktur. Çünkü o sadece mamasına bakar… 
  



Ulan eşekoğlu eşek bir banka müdürü o kadar parayı evinde saklayabilir belki ama elinde belgesi olması gerekmez mi?..


Sinan Aygün’de evinde para saklardı. Bir gün Kemal Kılıçdaroğlu bu paraların belgesini istedi. Aygün’de; ben tüccarım ve para kazanıyorum, işte bunlarda paralarımım belgesi’’ diyerek evinde sakladığı paraların kaynağını belgelemişti.

Halk bankası müdürü halktan çaldığı paraları evinde ayakkabı kutularında saklıyor, İktidarın 6 bakanı istifa ediyor, bakan çocukları kodesi boyluyor ama İslamcı dallama Burç Acar ne var bunda diyor.

Wowturkey ve sahibi olacak yavşak Burç Acar hakkında kanıtlı belgeli yayınlara buradan ulaşabilirsiniz.

YAZIYA ÖNEMLİ EK

Kovulan eski denetçi Gözde Yaman sitemize gelip bir yorum bıraktı. Burç Acar'ın ipliğini pazara çıkartan kişi Cem Akkılıç 2007 lerde bu şeriatçı pisik herifin Amerika'ya tüydüğünü belgelemişti dedi Gözde Yaman... Araştırdık Gözde hanımın haklı olduğunu gördük. Ekşi Sözlük'te ilk Burç Acar başlığı 2010 yılında atılmış. 

Cem Akkılıç ise 2007 yılında şerefsiz Burç'un soyadını yazmış. Biliyorsunuz bu korkak Burç sitesinde soy adını yazamıyor...

İşte Cem beyin o yıllarda kaleme aldığı yazısı burada  okumanızı tavsiye ederim.

















Yukarıda gördüğünüz kart papaz keltoş ise Burç Acar'ın twitter versiyonudur. Gerçi keltoş kendisini ulusalcı gibi gösterip zevcesinin başını poşetleyerek AKP'den daha fazla kömür ve düdük makarnası kapmaya muvaffak olmuştur. Burç Acar'ın aksine hasır şapka kullanmayarak kel kafasını göstermeyi tercih etmiş, emekli bir zavallıdır.

24 yorum:

  1. 2 yıl önce bende AKPyi eleştirdim diye siteden kovulmuştum.Austin'li Burç Acar acaba ne zaman dönecek Türkiye'ye. Atamıza ve Ordumuza yıllardır hakaret ediyor. Bunu hesabı mutlaka sorulacaktır.

    YanıtlaSil
  2. dün akşam siteden atıldım dedigim ise artık Atatürkü kötülemeyin dedim patttt bu siteden atıldınız site kurallarını ezberleyin!!! ulan başlarım sanada kurallarınada dedim.. wowturkey sayfasında HAKKIMIZDA yazan kısım olmadığı için googleye "wowturkey hakkında" diye arattım biraz aşağılara indim şok oldum.. megersem Atatürk düşmanlarının içindeymişim!!!!! sahibinin adının burç acar oldugunu ve austinli oldugunu ögrendim googledede burç acar yazdım gene hayal kırıklıgına ugradım.... ne pis insanların içindeymişim o bu ülkeye kesinlikle giremezzzz ancak austinden türkiyeyi yıpratmaya çalışır pislik köpek herif!!!!!

    YanıtlaSil
  3. benide attılar pislikler binlerce mesajım hala orda kaldı mesajlarınızı alıp gidemezsiniz diyorlar ya tam mahkemelik bunlar

    YanıtlaSil
  4. bu sitede üyeydim ama inanamıyorum bu burç acar ne pislik bi adammış onun taaa aq.. şimdi sitesinde başlık açıyom buranın adresini vercem a.q burç acarrrr

    YanıtlaSil
  5. Bülent Dizdar31 Aralık 2013 08:13

    Cemaat ile AKP dershane kavgasına tutulup, bütün pislikler ortaya dökülünce burç acar hangisinin kıçını yalayacağını şaşırdı açıkcası. Çok ciddi derecede yalakalık hastalığı var bu hasır şapkalı maymunun.

    YanıtlaSil
  6. müthiş olmuş burç acar denilen bu köpek cezasını çekmeli...........

    YanıtlaSil
  7. " Burç Acar'ın aksine hasır şapka kullanmayarak kel kafasını göstermeyi tercih etmiş, emekli bir zavallıdır. "

    bu yazıyı okuyunca gülmekten kendimi tutamıyorum sesli gülüyorum :D :D :D Hayatımda böyle komik bi yazı görmedim... Gerçek belgeli ve komik gerçekten süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. burç acar denilen bu soyu sopu belli olmayan soysuzun ve twitter soytarısı murat kemer ile akrabalarmış. Burç acarın kız kardeşinden biride türbanlıymış murat kemerle akraba bunlar!!!!

    YanıtlaSil
  9. AKP-cemaat savaşı kızışıyor.burç acar şutlanıp memlekete geri dönüp vatanseverlerin kucağına oturabilir. An meselesidir bu...

    YanıtlaSil
  10. Murat Kemer ve türbanlı karısı22 Ocak 2014 12:32

    googleda burç acar yazdım bu siteye yönlendirildim, bu wowturkey denilen denetçi orospuların hepsi aynıdır hemen kötü bişe yazılsa burç acar korunmaktadır. ve hemen burç acara haber verirler böyle böyle mesaj yazıldı diye yalakaları bu şapkalı maymunun götünü yalıyor ... bende eski üyelerinden biri olarak googleda burç acar yazdım bu site boku öyle bi yemişki yerlerde sürünüyor.. gümüş üyelik diye sikim sonik bişe çıkartmış 5 tl karşılıgında gümüş üye olabilirsiniz yazıyordu... süper bi dalga geçtim 5 tl vericem gümüş üye olucam diye :D baya bi ugraştım baktım kaldırmışlar gümüş üyelik hizmetini baya oldu bunu yapalı... mal lan bunlar amına koduuumun piçleri

    YanıtlaSil
  11. Akın Kurtoğlu25 Ocak 2014 06:53

    burç acar şerefsizin önde gidenidir.. bizi millete şeriata yönlendirelim diye eğitiyordu. şimdi popomuza tekmeyi bastı bu şerefsiz ortadan kayboldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsın arkasından konuşuyor gibi olmayayım. Burç Acar' ın ta 2004-2005 yıllarında ilk kovduğu ve belki de en çok uğraştığı isimdim. İzinsiz resmimi kullandı, izinsiz tam adımı kullandı. Eski dostluk var hatrına ben ses etmedim. Yıllar geçti, rica ettim, kırmadı, bizim ismimizi ve fotoğrafımızı kaldırdı. Arkasından hiç karalama kampanyası yapmamam sebebiyle inşallah bana ettiği haksızlıkların farkına varıyordur. Çok ahımı aldı...

      Burç Acar' ın bir tarzı var. Ben asla onaylamıyorum, ama ne düşündüğünü gizlemeyen birisi. Burada Akın Kurtoğlu gibi insanlar, laik-demokratik Türkiye sevdalıları Burç Acar tarafından alenen biçilirken, o sitede seve seve görev yapıyordu. Onlara sormak istiyorum, şimdi mi aklınıza geldi?

      Burç Acar bu. demokratik, laik bir hukuk devleti istemiyor. Hangi ülkede yaşadığı da belli. Kovulunca mı aklınız başınıza geliyor?

      Kusura bakmayın, benim Burç Acar' a saygım "kovulunca aklı başına gelen" wowturkey moderatörlerinden daha fazla.

      Saygılarımla. Özeleştiri zamanı Akın Kurtoğlu...

      Peşin küfredeceklere de cevabım. Gezip fotoğraf çekmek, göreceli olarak orta gelir sınıfının lüksüdür ki bu sınıfın dominant kısmı laik-demokrattır.

      Anıl Köksal olsun, Akın Kurtoğlu olsun, laik-demokrat çizgideki insanlar birer birer kovulmak/uzsaklaşmak yerine, Burç Acar' ın laik-demokrat Atatürkçü düzen düşmanlığına toplu tavır alıp kendi fotoğraf sitesini açsaydı, bunlar olmazdı. Herkes kendi ayağı ezilene kadar sesini çıkarmadı.

      Herkese geçmiş olsun.

      NOT: Burç Acar, bu satırları okuyorsan iki mesajım da sana. 12-13 yıldır, arkandan tek kelime etmedim, tek karalama sitesi açmadım. Ta Amerikadan, içinde yaşadığım Türkiye için inandığım tüm değerleri aşağılaman bir yana, izinsiz resmimi, adımı kullandın. Beni hedef gösterdin. Çok ahımı aldın... Kim olduğumu bilirsin. Yine ben senin arkandan konuşmak yerine, biz biçilirken ses etmeyip kendi kuyrukları yanınca ses edenlere cevap vermeye geldim. İnşallah hem bize, hem Türkiye' ye ettiğin kötülüğün farkına varırsın...

      Sil
  12. bülent dizdar ve akın kurtoğlu sizlerde burç acarın kılıçını yalıyordunuz? nolduda bu siteye geldiniz? tabi kıçınıza tekme gelince hemen böyle yerlere gelirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum sen Burç denen namussuzsun. Delikanliysan benide atsana. hiç kıvırmaya kalkma Sen halini bir şekilde burçsun.

      Sil
    2. Özkan her kim ise katılıyorum. Birçok moderatör, ta 2004 yılından beri Burç acar' ın tutumuna sessiz kaldı, kendi kuyruğu yanana kadar. Haksızlık kendine dokununca ses edeceklere söyleyecek iki çift de lafımız olsun...

      Sil
  13. Google'da BURÇ ACAR yazan adam15 Ekim 2014 01:25

    iktidar kıçı yalamaktan başka bi sikim bilmeyen mal.. amerikada çok var böyleleri, fethullah, iskender evrenesoğlu gibi amerikada yuvarlanmış çok yobaz dinci kaltaklar mevcut... burç acarda onlardan biri işte

    YanıtlaSil
  14. orospu evladı burç acar vatan haini bir ajandır.

    YanıtlaSil
  15. Ataturk dusmani birisi. Osmanli hayrani da, daha hicbir bilgisi olmadan, kulaktan dolma bilgilerle hayrani. RTE ve Akpyi elestirdigini hic gormedim. Sacma sapan sozlerine cevap verilince zorda kaliyor ve yazdiginizi da siliyor.

    YanıtlaSil
  16. Sitede Ergenekon terör örgütü başlığında Burç Acar ve avanesinin Fethullah itine döşediği yalakalık dolu mesajlar hala duruyor. Tayyip isimli hain kandırıldık dedikten sonra tüm askerlerin suçsuz olduğu ortaya çıktı. Burç piçi Fetoşun poposunu yalıyordu. Şimdi Fetoşa tetörist diyor. İslamcı takımı böyle yavşaktır işte

    YanıtlaSil
  17. Uzun yıllar denetçilik yaptım ve sonunda Burç un kaprislerine dayanamayacak duruma geldim.Benimde sonum kovulmak oldu. Eski denetçi Akın Kurtoğlu doğru söylemiş. Burç bizi şeriata yönlendirmek istiyordu ve Amerikada yaşadığını bir kaç debetçi hariç kimse bilmiyordu. Ne zaman ki Cem Akkılıç şeriat meraklısı Burç'un Amerikada yaşadığını belgeledi hepimiz o zaman öğrendik. Cem Akkılıç 2007 yılında bütün gerçekleri ortaya döküverdi.

    Mesela Ekşi Sözlükte Burç Acar başlığına bakın, ilk ileti 2010 yılıdır. Ama Cem Akkılıç'ın blogunda Burç Acar ismi 2007lerde geçer.

    Sonuçta hakkımı helal etmiyorum Burç Acar denilen şerefsize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akın Kurtoğlu26 Mayıs 2016 00:19

      Sevgili Gözde seni bu sitede görmek ne güzel. Seninde wowturkey sitesine çok emeklerin geçmişti bilmez miyim. Sahtekar kovboy emeklerimizi çaldı ama mücadelemizi sğrdüreceğiz. Ben de Burç denilen şeriatçı asker kaçağı sahtekara hakkımı helal etmiyorum. İnan o siteye vetdiğim emeklere yüklediğim binlerce otobüs, traleybüs resimlerine acıyorum. Hoşgeldin Gözde Yaman kardeşim.

      Sil
    2. Bakıyorum da şimdi Gözde Yaman Atatürkçü kesilmiş. Unutmadık wowturkey sitesinde Burç Acar'ın kıçını yaladığını. Bir de özel sayfana seni bozan eski manitan Mehmet Solmaz isimli maymunla resimlerini yayınlardın. Bızırın gidince kayalıklarda kara kara düşünürken maymun Mehmet Solmaz seni fotoğraflamıştı.

      Sil
    3. Peki siz sevgili denetçilerim, bizler kovulurken neden sesiniz çıkmadı? Gerçi ben ta 2005 yılında kovuldum ancak kovulunca ses etmeniz beni huzursuz ediyor.

      Şeriatçı bir siteye binlerce otobüs resmi koyuyorsunuz, sonra hakkım helal değil diyorsunuz. Neden bu resimleri yüklüyorsunuz? Benim haberim yoktu demeyin. O site Atatürk düşmanlığını açıkça sergileyen ve Atatürkçüleri yakaladığı anda kovan bir site.

      Herkes yılan kendini ısırdığında cıyaklacağına, toplu olarak hareket edip kendi sitemizi kursaydık, bunlar olmazdı.

      Sil
  18. Sevgili dost Akın Kurtoğlu seni bu güzel sitede tekrar görmek ne güzel. Wowturkey günlerinde senin çok eneklerin geçmişti. O şeref yoksunu kovboy benim gibi bir çok Atatürkçüyü kovdu ama artık dersini alıyor bu site sayesinde. Çünkü kovboyun ipliği pazara çıktı. Binlerce vapur ve Kınalıada fotoğrafları yüklediğime bin pişmanım Akın kardeşim. Sevgiler... Selçuk Aral İstanbul Kınalıada.

    YanıtlaSil