Twitter soytarısı ve türbanlı avradı

Kel baykus Twitter soytarısı ve türbanlı avradı hakkında REKOR kıran video.

video

Twitt aleminin meşhur soytarısı kel baykus isimli Muroş'u tanımayan kalmadı. Twitter soytarısı ve türbanlı avradı herkesin dilinde şu aralar.

Haber değeri taşıdığı için olayı sayfalarımıza taşıdık. Yukarıdaki videoyu izlediğinizde Twitter soytarısı ve türbanlı avradı hakkında daha çok bilgiye ulaşacaksınız.


Biz meşhur olmuş bu soytarıyı tokatlamaktan bıktık, o tokat yemekten bir türlü bıkmadı. Avradının kafasını zorla torbaya sokup, mübarek poposunu açıkta bırakma diye defalarca uyardık. Dinlemedi kel soytarı.

İnternette bu soytarının ismini aratın. Sülalesinde ne kadar türbanlı varsa karşınıza çıkıyor. 

Öküzün tipinde meymenet yok. 




Erkek baykuş ile dişi bir maymunun çiftleşmesinden meydana geldiği her halinden belli oluyor. Bu soytarıya; yüz nakli şart. Ama tutar mı orası şüpheli. Mayası bozuk çünkü. Twitter soytarısı ve türbanlı avradı hakkında okuyucularımızı bilgilendirmeye devam edeceğiz.

3 yorum:

  1. Bu herifin ismini bu aralar çok duyuyorum. Gerçek Twitter soytarısı Murat Kemer eşini mahkemeye vermiş sonra yalakalık olsun diye vaz geçmiş. Sosyal medyada bunlar konuşuluyordu..

    YanıtlaSil
  2. Hakaret etmeden de yazı yazılır. Ayrıca ifşa etmenin bir anlamı yok, her şey meydanda.
    Bu üslupla hakkında dava bile açtırırsın. Saygıyı elden bırakma ki itibar göresin.

    YanıtlaSil
  3. Türbanlıyı Patlıcana Oturtan Adam2 Şubat 2015 07:14

    Merhaba Cem... Ben evvel zamanda sosyal medyada senle tartışmış biriyim. Hatta bu tartışma bayağı büyümüştü. Bütün bir sosyal ağ karışmıştı. Ben yaptığım hatanın farkına geç de olsa vardım. Murat Kemer isimli şarlatanın nasıl bir pislik olduğunu öğrendim. Sana ettiğim hakaretler, küfürler için senden özür diliyorum.

    YanıtlaSil